2016

0kommentarer

Så var det nya året här och i år blir vi föräldrar,  det känns fortfarande overkligt!

Julafton firades hemma hos oss med Tommys hela familj och mina föräldrar och trots att vi inte har så stort hus så rymdes vi då allihopa :) förutom det så jobbade jag hela julen och sen åkte vi till Tommys bror med familj i Kalix över nyår. Det blev även en liten sväng på Ikea under helgen.

 Igår bytte vi soffor, de har stått i garaget sen innan jul men nu fick vi köpare på den gamla soffan så då gjorde vi ett ryck igårkväll ☺

Imorgon är jag ledig och då är det städning på schemat, på fredag kommer testarna som ska bo här tills i mitten på mars så då ska vi flytta in i lägenheten medans. Och när vi flyttar hem ska jag sätta händerna i barnrummet, yaaay 😀

Nu ska jag klä mig för det är snart jobbdags!

Kommentera

Publiceras ej