Dop

0kommentarer

Ja Tove hade ju dop i september och det var väldigt lyckat. Trots att hon var jättetrött och grinig innan ceremonin så gick det bra, hon var så duktig under dopet och fick massor av beröm av prästen och efter dopet när vi hade bytt kläder på henne så slocknade hon direkt 😄

Dopklänningen har min mamma sytt och både jag och min lillasyster är döpta i den så det var extra roligt ☺

Tove fick så mycket fina saker och vi var jättenöjda med dagen. Jag önskar bara att man inte hade känt sig så stressad, jag hade velat ta lite kort på dukningen och sånt men det hann jag inte och sen glömde vi en massa småsaker men vi överlevde ju ändå och det fanns ju andra som tog en massa kort 😊

Vi hade alldeles för mycket fika så vi har 2 hela tårtor kvar i frysen, 1 tårta tog vi upp då Tommy fyllde år 😀
Tove fick det första höstlövet på dopträdet ☺

Kommentera

Publiceras ej