Oktober

1kommentarer

Men hej hå vad tiden går! Nu är det drygt 2 månader kvar till jul och vi har både hunnit ha dop och Tove har blivit 7 månader. Helt sjukt så fort tiden går, det var ju typ igår hon föddes min lilla älskling. Jag längtar tills hon blir större och vi kan prata och leka på ett annat sätt men samtidigt så vill jag ju att hon ska vara så här liten för alltid. Alltså sen Tove föddes så har jag blivit såå känslosam! Jag grinar typ jämt och för jättefjantiga saker, är det någon annan som upplever det sen ni fått barn?

Jag har börjat jobba lite extra och det är roligt att få komma ut på ett annat sätt, jag saknar faktiskt mitt jobb. Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns jobbigt att jag snart ska börja på riktigt och Tove ska börja på dagis. Hoja, det blir spännande att jonglera allt själv varannan vecka.

1 kommentarer

Anna H

21 Oct 2016 08:08

När ska du börja om att jobba? ☺️

Svar: I april så det är ju ändå 5 månader kvar 😛
Tjohalian

Kommentera

Publiceras ej